Marketing Intelligence (Mi)

In today’s highly turbulent environment with the ongoing economic crisis and the ever deepening recession, marketing procedures must follow specific intelligence models in order to succeed.

Marketing intelligence (Mi) is a process by which information is acquired and analyzed in order:

  1. To understand market opportunities.
  2. To identify current and future needs.
  3. To assess market penetration strategy, development metrics and key performance indicators.
  4. To properly assess preferences, attitudes and behavior for both markets and customers.
  5. To evaluate changes in business environment that may affect markets’ size and structure in future.
  6. To draw the correct platform in order to create and satisfy customers needs profitably.

Marketing intelligence is NOT the art of finding clever ways to dispose of what you do

Marketing intelligence is the art:

  • of creating customer equity
  • of enhancing customers to always become better
  • of converging customer and corporate needs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Νοημοσύνη Μάρκετινγκ (Mi)

Στο σημερινό έντονα ταραγμένο περιβάλλον με τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και την διαρκώς επιδεινούμενη ύφεση, όλες οι διεργασίες μάρκετινγκ για να καταστούν ανταποδοτικές, πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένα μοντέλα νοημοσύνης μάρκετινγκ.

Η νοημοσύνη μάρκετινγκ ή marketing intelligence (Mi) είναι μία διαδικασία, βάσει της οποίας αποκτώνται και αναλύονται πληροφορίες προκειμένου:

  1. Να κατανοήσουμε τις ευκαιρίες στην αγορά.
  2. Να προσδιορίσουμε τρέχουσες αλλά και μελλοντικές ανάγκες.
  3. Να προσδιορίσουμε τη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά και τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας.
  4. Να εκτιμήσουμε σωστά τις προτιμήσεις, τις στάσεις και τη συμπεριφορά των πελατών και της αγοράς.
  5. Να αξιολογήσουμε τις αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον που μπορούν να επηρεάσουν το μέγεθος και τη φύση της αγοράς στο μέλλον.
  6. Να σχεδιάσουμε την κατάλληλη πλατφόρμα για να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατειακών αναγκών με επικερδή τρόπο.

Νοημοσύνη μάρκετινγκ ΔΕΝ είναι η τέχνη του να βρίσκεις έξυπνους τρόπους για να διαθέτεις αυτό που κάνεις

Νοημοσύνη μάρκετινγκ είναι:

  • η τέχνη της δημιουργίας πραγματικής αξίας για τους πελάτες
  • η τέχνη της ενίσχυσης των πελατών για να γίνονται πάντα καλύτεροι
  • η τέχνη της σύγκλισης των πελατειακών και των εταιρικών αναγκών

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *