Sales and Marketing Intelligence: a new approach

Sales and marketing intelligence is a process, by which market and company data are analyzed and translated into vital information. This information is then transformed to value, through effective CRM methodologies, in which customer and corporate needs are converged.

Sales and marketing intelligence can help you grow revenues by giving you better insight into market characteristics and consumer preferences.

As a process, it requires a full scale modeling which must be planed, budgeted, implemented, evaluated and corrected to ensure targets achievement.

Our sales and marketing intelligence model, is based on four main pillars:

  • Align sales and marketing το corporate requirements and expectations.
  • Align skills το opportunities for competitive advantage development.
  • Change strategy from products handling to customers/clients management.
  • Restructure marketing DNA for long-term relationships growing with consumers

Its full version has 9+1 deliverables, which are:

  1. Sales audit – update or redefine.
  2. Investigate sales structure, operation processes, tools, deliverables, accountability reports and management efficiency on customers’ relationships.
  3. Econometric portfolio sales analysis.
    • P&L and margins analysis by category and SKUs.
    • Competitive positioning.
    • Contributory benefits.
  4. Brand audit – update or redefine.
  5. Review marketing structure, procedures, tools, deliverable reports and accountability reports.
  6. Marketing plans monitoring, supporting, re-evaluation and updates.
  7. Return on Marketing Investment (ROMI) – how much I spent and what did I got back.
  8. Promos performance – measurement, evaluation and corrective actions.
  9. Media activities performance – evaluation and contributory benefits.
  10. Strategic planning and communication strategy.

The sales and marketing intelligence model is also available in our training academy program (www.training-academy.gr)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ: μία νέα προσέγγιση

Η νοημοσύνη πωλήσεων και μάρκετινγκ είναι μια διαδικασία η οποία αναλύει δεδομένα τόσο της αγοράς όσο και της εταιρείας και τα μεταφράζει σε ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια, και με τη βοήθεια μεθοδολογιών CRM, μετατρέπονται σε αξία, συγκλίνοντας τις πελατειακές με τις εταιρικές ανάγκες.

Η νοημοσύνη πωλήσεων και μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, δίνοντας σας την πιο αντιπροσωπευτική εικόνα για τα χαρακτηριστικά της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Ως διαδικασία, απαιτεί την εφαρμογή ολοκληρωμένου αριθμητικού μοντέλου βάσει του οποίου σχεδιάζεται, προϋπολογίζεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και διορθώνεται έτσι ώστε να διασφαλιστεί η επίτευξη των στόχων.

Το μοντέλο νοημοσύνης πωλήσεων και μάρκετινγκ που έχουμε αναπτύξει, βασίζεται πάνω σε 4 άξονες:

  • Ευθυγράμμιση πωλήσεων και μάρκετινγκ με τις εταιρικές απαιτήσεις και προσδοκίες.
  • Ευθυγράμμιση των δεξιοτήτων με τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη ξεκάθαρου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
  • Μετατόπιση στρατηγικής από τη διαχείριση προϊόντων στη διαχείριση πελατών.
  • Αναθεώρηση του μάρκετινγκ DNA για τη συν-δημιουργία εμπειριών και την καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες/καταναλωτές.

Η ολοκληρωμένη εφαρμογή του διαθέτει 9+1 παραδοτέα, τα οποία είναι:

  1. Sales audit – επικαιροποίηση ή επαναπροσδιορισμός.
  2. Έλεγχος της δομής πωλήσεων, του τρόπου λειτουργίας των διαδικασιών, των εργαλείων, των παραδοτέων αναφορών και της αποτελεσματικότητας διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων.
  3. Οικονομετρική ανάλυση πωλήσεων.
    • Ανάλυση κερδών ή ζημιών και περιθωρίων κέρδους ανά κατηγορία και κωδικό.
    • Αποδόσεις προσφορών σε συνάρτηση με τα εκτιμώμενα μερίδια αγοράς και τον ανταγωνισμό.
    • Επαναπροσδιορισμός του πήχη για την επίτευξη μετρήσιμου ανταποδοτικού οφέλους.
  4. Brand audit – επικαιροποίηση ή επαναπροσδιορισμός.
  5. Έλεγχος και επαναπροσδιορισμός της οργανωτικής δομής μάρκετινγκ, των διαδικασιών, των καθηκόντων εργασίας, των εργαλείων, των παραδοτέων αναφορών και εν γένει του συνόλου της διοικητικής πληροφόρησης μάρκετινγκ.
  6. Εκπόνηση, παρακολούθηση, υποστήριξη, αξιολόγηση, διόρθωση και αναπροσαρμογή των σχεδίων μάρκετινγκ.
  7. Ανάλυση αποδόσεων επενδύσεων μάρκετινγκ (ROMI) – πόσα ξόδεψα, τι πήρα πίσω.
  8. Μέτρηση και αξιολόγηση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών.
  9. Μέτρηση και αξιολόγηση της απόδοσης των «μηντιακών» δραστηριοτήτων και εκτιμήσεις του ανταποδοτικού οφέλους.
  10. Στρατηγική επικοινωνίας και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Το μοντέλο νοημοσύνης πωλήσεων και μάρκετινγκ διατίθεται και μέσω της εκπαιδευτικής μας ακαδημίας http://www.training-academy.gr και η εφαρμογή του μπορεί να επιδοτηθεί από το λογαριασμό για την απασχόληση και την επαγγελματική κατάρτιση ΛΑΕΚ 0,24%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *