The Greek yogurt phenomenon

For nearly a decade, Greek and “Greek style” yogurt has been the driving force behind growth in the yogurt and drink yogurt markets. With top players including Chobani, Danone, FAGE and Yoplait, the market has seen a quick growth over the last few years.

The overall world market is estimated to an over $50bn with the following split: Europe 39%, Asia/Pacific 28%, North America 15%, South America 13% and Middle East/Africa 5%.

The Greek yogurt revolution will continue its worldwide ascent. The US market is estimated to an annual 5% growth before exceeding $4bn in 2020, accounting for over 50% of the US total yogurt market.

Interest has spread beyond the US – to Europe, Asia and Australasia – and has inspired a new generation of high-protein origin yogurt products. Continuous innovations, introduction of new flavors, novel packaging, new technologies and product lines extensions have contributed to the Greek yogurt phenomenon.

Evolving consumer tastes, preferences and product differentiations are some of the major reasons there are a lot of innovations, in terms of formulations and packaging driving the Greek yogurt market.

Greek yogurt manufacturers are heavily focusing on innovative formulation, positioning and packaging to address the growing need of consumers who find Greek yogurts to be more filling and nutritious over other alternatives.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το φαινόμενο Ελληνικό Γιαούρτι

Για σχεδόν μια δεκαετία, το ελληνικό και το “ελληνικού στυλ” γιαούρτι υπήρξε η κινητήρια δύναμη πίσω από την ανάπτυξη της κατηγορίας στη διεθνή αγορά. Με κορυφαίους παίκτες μεταξύ των άλλων τις εταιρείες Chobani, Danone, ΦΑΓΕ και Yoplait, η αγορά αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα τα τελευταία χρόνια.

Η συνολική παγκόσμια αγορά γιαουρτιού εκτιμάται σε περισσότερο από $55 δις με την ακόλουθη κατανομή: Ευρώπη 39%, Ασία/Ειρηνικός 28%, Βόρεια Αμερική 15%, Νότια Αμερική 13% και Μέση Ανατολή/Αφρική 5%.

Η συνεχιζόμενη επανάσταση στο ελληνικό γιαούρτι θα εξακολουθήσει να ενισχύει την ανάπτυξη της κατηγορίας σε όλο τον κόσμο. Ειδικά η αγορά των ΗΠΑ εκτιμάται ότι θα αυξάνεται κατά 5% ετησίως, πριν ξεπεράσει τα $4 δις το 2020, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 50% της συνολικής US αγοράς.

Το ενδιαφέρον για το ελληνικό γιαούρτι έχει εξαπλωθεί πέρα ​των ΗΠΑ – στην Ευρώπη, Ασία και Ωκεανία – και έχει εμπνεύσει μια νέα γενιά υψηλής πρωτεΐνης προϊόντων. Συνεχείς καινοτομίες, εισαγωγή νέων γεύσεων, νέες συσκευασίες, νέες τεχνολογίες και επεκτάσεις των παραγωγικών γραμμών έχουν συμβάλει στο φαινόμενο ελληνικό γιαούρτι.

Οι διαρκώς εξελισσόμενες καταναλωτικές επιθυμίες, οι προτιμήσεις και οι διαφοροποιήσεις των προϊόντων, αποτελούν τους βασικούς άξονες ενίσχυσης της ανάπτυξης του ελληνικού γιαουρτιού μέσα από τις καινοτομίες των συνταγών και των συσκευασιών.

Οι παραγωγοί ελληνικού γιαουρτιού ενισχύσουν την ανταγωνιστική τους θέση με καινοτόμες συνταγές και εξειδικευμένες συσκευασίες για να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι βρίσκουν το ελληνικό γιαούρτι να είναι πιο χορταστικό και θρεπτικό σε σχέση με άλλα εναλλακτικά προϊόντα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *