Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ: μία νέα προσέγγιση

Η νοημοσύνη πωλήσεων και μάρκετινγκ είναι μια διαδικασία η οποία αναλύει δεδομένα τόσο της αγοράς όσο και της εταιρείας και τα μεταφράζει σε ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια, και με τη βοήθεια μεθοδολογιών CRM, μετατρέπονται σε αξία, συγκλίνοντας τις πελατειακές με τις εταιρικές ανάγκες.

Η νοημοσύνη πωλήσεων και μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, δίνοντας σας την πιο αντιπροσωπευτική εικόνα για τα χαρακτηριστικά της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Ως διαδικασία, απαιτεί την εφαρμογή ολοκληρωμένου αριθμητικού μοντέλου βάσει του οποίου σχεδιάζεται, προϋπολογίζεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και διορθώνεται έτσι ώστε να διασφαλιστεί η επίτευξη των στόχων.

Το μοντέλο νοημοσύνης πωλήσεων και μάρκετινγκ που έχουμε αναπτύξει, βασίζεται πάνω σε 4 άξονες:

  • Ευθυγράμμιση πωλήσεων και μάρκετινγκ με τις εταιρικές απαιτήσεις και προσδοκίες.
  • Ευθυγράμμιση των δεξιοτήτων με τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη ξεκάθαρου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
  • Μετατόπιση στρατηγικής από τη διαχείριση προϊόντων στη διαχείριση πελατών.
  • Αναθεώρηση του μάρκετινγκ DNA για τη συν-δημιουργία εμπειριών και την καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες/καταναλωτές.

Η ολοκληρωμένη εφαρμογή του διαθέτει 9+1 παραδοτέα, τα οποία είναι:

  1. Sales audit – επικαιροποίηση ή επαναπροσδιορισμός.
  2. Έλεγχος της δομής πωλήσεων, του τρόπου λειτουργίας των διαδικασιών, των εργαλείων, των παραδοτέων αναφορών και της αποτελεσματικότητας διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων.
  3. Οικονομετρική ανάλυση πωλήσεων.
    • Ανάλυση κερδών ή ζημιών και περιθωρίων κέρδους ανά κατηγορία και κωδικό.
    • Αποδόσεις προσφορών σε συνάρτηση με τα εκτιμώμενα μερίδια αγοράς και τον ανταγωνισμό.
    • Επαναπροσδιορισμός του πήχη για την επίτευξη μετρήσιμου ανταποδοτικού οφέλους.
  4. Brand audit – επικαιροποίηση ή επαναπροσδιορισμός.
  5. Έλεγχος και επαναπροσδιορισμός της οργανωτικής δομής μάρκετινγκ, των διαδικασιών, των καθηκόντων εργασίας, των εργαλείων, των παραδοτέων αναφορών και εν γένει του συνόλου της διοικητικής πληροφόρησης μάρκετινγκ.
  6. Εκπόνηση, παρακολούθηση, υποστήριξη, αξιολόγηση, διόρθωση και αναπροσαρμογή των σχεδίων μάρκετινγκ.
  7. Ανάλυση αποδόσεων επενδύσεων μάρκετινγκ (ROMI) – πόσα ξόδεψα, τι πήρα πίσω.
  8. Μέτρηση και αξιολόγηση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών.
  9. Μέτρηση και αξιολόγηση της απόδοσης των «μηντιακών» δραστηριοτήτων και εκτιμήσεις του ανταποδοτικού οφέλους.
  10. Στρατηγική επικοινωνίας και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Το μοντέλο νοημοσύνης πωλήσεων και μάρκετινγκ διατίθεται και μέσω της εκπαιδευτικής μας ακαδημίας http://www.training-academy.gr και η εφαρμογή του μπορεί να επιδοτηθεί από το λογαριασμό για την απασχόληση και την επαγγελματική κατάρτιση ΛΑΕΚ 0,24%.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *