Στο σημερινό έντονα ταραγμένο περιβάλλον με τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και την διαρκώς επιδεινούμενη ύφεση, όλες οι διεργασίες μάρκετινγκ για να καταστούν ανταποδοτικές, πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένα μοντέλα νοημοσύνης μάρκετινγκ.
Η νοημοσύνη μάρκετινγκ ή marketing intelligence (Mi) είναι μία διαδικασία, βάσει της οποίας αποκτώνται και αναλύονται πληροφορίες προκειμένου:
- Να κατανοήσουμε τις ευκαιρίες στην αγορά.
- Να προσδιορίσουμε τρέχουσες αλλά και μελλοντικές ανάγκες.
- Να προσδιορίσουμε τη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά και τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας.
- Να εκτιμήσουμε σωστά τις προτιμήσεις, τις στάσεις και τη συμπεριφορά των πελατών και της αγοράς.
- Να αξιολογήσουμε τις αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον που μπορούν να επηρεάσουν το μέγεθος και τη φύση της αγοράς στο μέλλον.
- Να σχεδιάσουμε την κατάλληλη πλατφόρμα για να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατειακών αναγκών με επικερδή τρόπο.
Νοημοσύνη μάρκετινγκ ΔΕΝ είναι η τέχνη του να βρίσκεις έξυπνους τρόπους για να διαθέτεις αυτό που κάνεις
Νοημοσύνη μάρκετινγκ είναι:
- η τέχνη της δημιουργίας πραγματικής αξίας για τους πελάτες
- η τέχνη της ενίσχυσης των πελατών για να γίνονται πάντα καλύτεροι
- η τέχνη της σύγκλισης των πελατειακών και των εταιρικών αναγκών