Σε κάθε αγορά ενός προϊόντος, υπάρχει ένα σημείο απόφασης. Αυτό είναι το σημείο κατά το οποίο ο αγοραστής αποφασίζει να αγοράσει ένα εμπορικό σήμα αντί κάποιου άλλου.
Το Αποτύπωμα Μάρκας καταδεικνύει τις μάρκες που κερδίζουν τη στιγμή της αλήθειας
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μεθοδολογίας μέτρησης η οποία μετρά πόσα νοικοκυριά αγοράζουν ένα εμπορικό σήμα και πόσο συχνά.
Η παρούσα μελέτη αφορά το Αποτύπωμα Μάρκας των Ταχυκίνητων Καταναλωτικών Προϊόντων (FMCG) στην Ελλάδα το 2015 και τα συγκριτικά τους στοιχεία.
Μπορείτε να τη διαβάσετε ΕΔΩ