Frozen Bakery Products

While the global frozen bakery products market is growing at an average rate of about 8% and is expected to reach US $ 23.5 billion by 2022, the situation in Greece is rather disappointing.

The frozen dough retail category has declined in volume in 2016 both for branded and PL products. The decrease in domestic demand, has influenced negatively the Catering & Horeca category as well.

However, larger companies have boosted their export activity and managed a significantly better positioning.

Innovation and Extroversion is a key dipole for the Greek industry and consists the main driving force for a sustainable development of the Greek companies.

It is therefore imperative that both Extroversion & Innovation must be incorporated in executives’ culture and be embedded as main and permanent features.

Click HERE to review the retail sales picture of Fresh & Frozen Dough products in Greece.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Κατεψυγμένα Προϊόντα Αρτοποιίας

Ενώ η παγκόσμια αγορά κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας τρέχει με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8% περίπου και αναμένεται να αγγίξει τα 23,5 δις US$ μέχρι το 2022, η κατάσταση στην Ελλάδα είναι μάλλον απογοητευτική.

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα εν γένει και μέσα στο πλαίσιο της γενικής τάσης υποχώρησης πωλήσεων των FMCG προϊόντων, ξεχωρίζουν αρνητικά. Είναι προφανές ότι το θετικό πρόσημο του 2015 που σημειώθηκε στη γενική κατηγορία, οφειλόταν τόσο στην πολιτική προσφορών και εκπτώσεων που έντονα εφαρμόστηκε, όσο και στην επιβολή των capital controls τον Ιούλιο, που ώθησε τους καταναλωτές να σπεύσουν μαζικά στα σούπερ μάρκετ για αγορές τροφίμων, λόγω του φόβου για το ενδεχόμενο κατάρρευσης της οικονομίας.

Η κατηγορία της Κατεψυγμένης Ζύμης στο λιανεμπόριο κινήθηκε το 2016 πτωτικά σε όγκο. Μείωση διαπιστώνεται τόσο στα επώνυμα όσο και στα PL. Βέβαια, ο βασικότερος λόγος για την μείωση των PL είναι η αποδυνάμωση της Μαρινόπουλος, που είχε σημαντικό μερίδιο στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Κάμψη πωλήσεων λόγω της μειωμένης ζήτησης, κατέγραψε και ο Επαγγελματικός Κλάδος (B2B), με παράλληλες ισχυρές πιέσεις τιμών, λόγω του ολοένα και εντονότερου ανταγωνισμού. Παρά το γεγονός ότι αρκετές τιμές πρώτων υλών ανατιμήθηκαν, οι εταιρείες – με ελάχιστες εξαιρέσεις – διατήρησαν σταθερές τις τιμές των προϊόντων τους, συμπιέζοντας το κόστος της εμπορικής και διοικητικής λειτουργίας τους.

Οι μεγαλύτερες ωστόσο επιχειρήσεις φαίνεται ότι ενισχύουν τις εξαγωγές τους με εντονότερη συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις και με συνεχείς επισκέψεις στο βασικό πελατειακό ιστό σε όλη την υφήλιο.

 

Εξωστρέφεια

Η εξωστρέφεια αρκετών εταιρειών του κλάδου προς τις αγορές του εξωτερικού, προσφέρει διαφυγή από τα αδιέξοδα της εγχώριας αγοράς. Οι εξαγωγές είναι το μέλλον για την ελληνική επιχείρηση και αποτελεί βασική κινητήριο δύναμη για τη βιώσιμη ανάπτυξη της.

Καινοτομία

Η καινοτομία στον κλάδο, που δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα αλλά και σε επενδύσεις μηχανολογικού εξοπλισμού και σε νέες συσκευασίες, είναι σημαντικός παράγοντας ανάπτυξης και αναχαίτισης των επιπτώσεων της ύφεσης.

Καινοτομία και εξωστρέφεια είναι το δίπολο που πρέπει να ενσωματωθεί στον τρόπο σκέψης και στη κουλτούρα όλων των στελεχών και να εμπεδωθεί ως κύριο και διαρκές χαρακτηριστικό.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τη συνοπτική εικόνα πωλήσεων καταναλωτικών προϊόντων Φρέσκιας & Κατεψυγμένης Ζύμης την τελευταία 3ετία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *