R&D/Marketing Integration για Επιτυχείς NPD Επιδόσεις

Παρά την αυξανόμενη υλοποίηση της διαχείρισης έργων στις επιχειρήσεις, παρατηρείται συνήθως ένα χαμηλό ποσοστό επιτυχίας μεταξύ αυτών των έργων. Το 85% των έργων καταναλωτικών προϊόντων αποτυγχάνει και μόνο λιγότερο από το 10% ολοκληρώνεται εγκαίρως και εντός προϋπολογισμού.

Με ένα τόσο χαμηλό ποσοστό επιτυχίας και τον αυξανόμενο ρυθμό οργανωτικής αλλαγής και περιβαλλοντικής αβεβαιότητας, απαιτείται μία ενδελεχής διαχείριση των καθοριστικών παραγόντων απόδοσης έργων, κυρίως των έργων NPD.

Υπάρχουν πλέον σαφείς ενδείξεις ότι η Οργανωτική Κουλτούρα της επιχείρησης παίζει σημαντικό ρόλο στα προγράμματα NPD. Το Επίπεδο Ωριμότητας και το χάσμα Κουλτούρας-Στρατηγικής στοιχειοθετούν τη πλατφόρμα επιτυχίας NPD, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά τους, υιοθετούν την καινοτομία ως κυρίαρχη στρατηγική απόκτησης κερδών, κεφαλαιοποιούν τις εταιρικές τους αξίες και να δημιουργούν προστιθέμενη αξία στους μετόχους.

 R&D/Marketing Integration

Στο σημερινό ταραγμένο περιβάλλον, τα τμήματα R&D δύσκολα μπορούν να υποστηρίξουν και να διασφαλίσουν την   επίτευξη των έργων NPD που θα ενισχύσουν την επιχειρηματική απόδοση. Η Συνεργατική Ενσωμάτωση R&D/MKT διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία των έργων NPD

Συνεργατική Ενσωμάτωση προϋποθέτει κατάργηση των στεγανών, κοινή χρήση στοιχείων αγοράς και τεχνικών πληροφοριών καθώς επίσης και απόλυτη εφαρμογή διαδικασιών R&D και MKT.

  • To MKT παρέχει ολοκληρωμένες πληροφορίες για τους πελάτες και την αγορά.
  • To R&D εξελίσσει δεξιότητες και αναπτύσσει νέα προϊόντα με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η ανταλλαγή πληροφοριών και ο υψηλός βαθμός εμπιστοσύνης, βοηθούν τις επιχειρήσεις να λάβουν μια καλύτερη στρατηγική απόφαση. Το στελεχιακό δυναμικό των δύο τμημάτων συνεργάζεται στενά και αρμονικά για να αναπτύξει νέες ιδέες και να συνεχίσει να παράγει πιο αποτελεσματικές, πιο ευέλικτες, πιο βιώσιμες και καλύτερες προτάσεις προστιθέμενης αξίας!

Ένας υψηλός βαθμός συνεργατικής ενσωμάτωσης θα βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και τις προδιαγραφές, θα συντομεύσει τον κύκλο ανάπτυξης νέων προϊόντων και θα επιταχύνει την καινοτομία.

Η Διαδικασία

Η Συνεργατική Ενσωμάτωση (ΣΕ) R&D/MKT περιλαμβάνει μια σχέση 3Cs: Communication, Collaboration and Cooperation.

Επικοινωνία (Communication)

    • Μάρκετινγκ και R&D μοιράζονται ενημερωμένες πληροφορίες αγοράς. Το R&D μπορεί να κατανοήσει τις ανάγκες της αγοράς στη νέα ανάπτυξη προϊόντων.
    • Η αποτελεσματική ανταλλαγή πληροφοριών ενισχύει το Σχέδιο Μάρκετινγκ και μειώνει τους κινδύνους απόρριψης του.
    • Το Μάρκετινγκ μπορεί πλέον να κατανοήσει τις τελευταίες τεχνολογικές πληροφορίες και να βοηθήσει την επιχείρηση στην αναζήτηση και νέων σημείων ανάπτυξης.

Συνεργασία (Collaboration)

    • Απρόσκοπτη συνεργασίας στις διαδικασία NPD. Το R&D κινείται γρήγορα, βελτιώνει την ποιότητα των προϊόντων και να συντομεύει τη διαδικασία ανάπτυξης.
    • Χωρίς συμμετοχή MKT οι επιχειρήσεις παράγουν προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς. Αυτό οδηγεί σε σπατάλη πόρων και απώλεια ευκαιριών.
    • Το R&D παρέχει σημαντική βοήθεια και συνεισφέρει στην ανάπτυξη προγραμμάτων μάρκετινγκ που ευθυγραμμίζονται με τα χαρακτηριστικά του νέου προϊόντος.

Συνέργεια (Cooperation)

    • Η επικοινωνία μεταξύ των μελών δημιουργεί προόδους που διευκολύνουν την επεξεργασία και τη διατήρηση μιας πολύ καλής σχέσης.
    • Αυτό οδηγεί σε καλύτερη κατανόηση της άποψης του άλλου και της λογικής πίσω από τις θέσεις για διαφορετικές αποφάσεις.
    • Αποτρέπει επίσης τη σύγκρουση μεταξύ R&D – MKT , βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του NPD και ολοκληρώνει την ομαδική εργασία.

R&D/MKT Integration είναι ένα πολύ περίπλοκο φαινόμενο στις επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια απόδοσης, την ποικιλία και την ένταση των πόρων που αφιερώνονται στη διαδικασία NPD.

 Το μοντέλο DASO™

Το μοντέλο DASO ™ NPD διαχειρίζεται το R&D/MKT Integration, καθώς σχετίζεται με δύο βασικούς πυλώνες:  Marketing Intelligence (Mi) και Innovation Excellence (Iε).

Marketing Intelligence (Mi) είναι η διαδικασία με την οποία οι πληροφορίες αποκτώνται και αναλύονται προκειμένου:

    1. Να κατανοηθούν οι ευκαιρίες της αγοράς
    2. Να προσδιοριστούν τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες
    3. Να αξιολογηθούν η Στρατηγική Διείσδυσης, οι μετρήσεις ανάπτυξης και τα KPIs
    4. Να αξιολογηθούν προτιμήσεις, στάσεις & συμπεριφορά αγορών και πελατών
    5. Να εντοπιστούν και αξιολογηθούν οι αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον που ενδέχεται να επηρεάσουν το μέγεθος και τη διάρθρωση των αγορών στο μέλλον
    6. Να σχεδιαστεί η Πλατφόρμα Διαχείρισης που θα δημιουργεί και ικανοποιεί πελατειακές ανάγκες με επικερδή τρόπο

Innovation Excellence (Iε) είναι η μεθοδολογία ανάπτυξης λύσεων που καλύπτουν τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των πελατών και αναπτύσσεται σε 6 συνεχόμενα στάδια

    1. Δημιουργία Ιδεών και Κινητοποίηση
    2. Συνηγορία και Έλεγχος
    3. Πειραματισμός
    4. Εμπορευματοποίηση
    5. Διάδοση
    6. Εφαρμογή

 Γιατί το Μοντέλο DASO™

Επειδή

  1. Διαμορφώνουμε την πλατφόρμα υλοποίησης, συντονίζουμε το στελεχιακό δυναμικό R&D και MKT, τους εμπνέουμε να εργαστούν πιο στενά, να σκέφτονται ριζοσπαστικά και “out of the box” και να αρχίσουν να δημιουργούν νέες ιδέες με σημαντική προστιθέμενη αξία. Οι εταιρικές αξίες, το χάσμα κουλτούρας-στρατηγικής και οι ανεξερεύνητες πηγές ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων επισημαίνονται πάντα, προκειμένου να διατηρηθεί το σχέδιο διαδικασίας NPD σε καλό δρόμο!
  2. Παρακολουθούμε και ελέγχουμε διεξοδικά ολόκληρη τη διαδικασία, διαχειριζόμαστε συχνές συνεδριάσεις ανταλλαγής ιδεών και λήψης αποφάσεων, ενώ τεκμηριώνουμε περαιτέρω τις πολιτικές, τις διεργασίες, τις διαδικασίες και τα βασικά ζητήματα που απελευθερώνουν συνέργειες & εξοικονόμηση κόστους, καθώς και στρατηγικές διασταύρωσης και επικοινωνίας.
  3. Διαμορφώνουμε και παραδίδουμε με επιτυχία ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο Νοοτροπίας Αλλαγής που μετατρέπει ιδέες σε λύσεις οι οποίες προσθέτουν αξία στους πελάτες και προστιθέμενη αξία στους μετόχους.

Η καινοτομία πηγάζει από την ικανότητα να σκέφτεται κανείς ριζοσπαστικά και να μπορεί να συνδέει στοιχεία, φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους, τα οποία προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και χώρους για να δημιουργεί νέες ιδέες με σημαντική Προστιθέμενη Αξία.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

R&D/Marketing Integration for Successful NPD Performance

Despite the increasing use of project management within organizations, an attendant poor rate of success among these projects is usually observed. 85% of consumer products projects fail and only less than 10% are completed on time and on budget.

With such a poor rate of project success and the increasing rate of organizational change and environmental uncertainty, a closer look at the determinants of project performance, particularly NPD projects, is necessary.

There is clear evidence that organizational culture plays a significant role in NPD projects. The maturity level and the culture to strategy gap, are also crucial parameters for the NPD success platform, through which businesses are encouraged to enhance their competitiveness, to adopt innovation as a predominant profit-making strategy, to capitalize on their corporate values ​​and to create premium equity returns for their shareholders.

R&D/MKT Integration

In today’s turbulent environment, the R&D Depts can hardly support, accomplish and sustain the task of NPD and increase business performance. Integration of departments, especially R&D/Marketing, plays a significant role in the success of NPD.

R&D/MKT Integration includes sharing market and technical information, as well as R&D and MKT processes.

    • MKT provides customer and market info.
    • R&D deploys resources to new products with a competitive advantage.

Information sharing and high degree of trust, help enterprises make a better strategic decision. Creative executive staff in R&D and Marketing departments work together and collaborate to develop New Ideas and to keep producing more Effective, more Flexible, more Sustainable and better Value-Added Ideas!

A high degree of integration will improve product quality, shorten the NPD cycle and speed up innovation.

The Proccess

R&D/MKT Integration includes a 3Cs relationship: Communication, Collaboration and Cooperation.

In Communication

    • R&D/MKT integration is more conducive to the use of the information. MKT and R&D share updated market info. R&D department can understand the needs of the market, in the new product development.
    • Products that meet market demand will increase market share and reduce new product market risk. Communication can promote the implementation of the marketing plan through information sharing.
    • At the same time, R&D and MKT share technical information. Marketing department can understand the latest technology info and help the enterprise to seek a new growth point.

In Collaboration

    • R&D and MKT work together in the development process. This partnership assists R&D to move fast, improve product quality and deliver on time.
    • Without MKT participation, the most of the times the enterprises produce products that do not meet the market needs. This leads to waste of resources and the enterprises lose the opportunity to capture the market.
    • In MKT activities, R&D provides a substantial help for the development of Marketing Programs that align to the characteristics of the New Product. This enables a better income and a positive influence on R&D/MKT performance.

 

In Cooperation

    • The communication between members advances and facilitates processing and maintaining a very good relationship.
    • This results to a better understanding of each other’s point of view and the rationale behind positions on different decisions.
    • It also prevents the conflict between R&D and MKT, improves the efficiency of the NPD and completes the team task.

The R&D/MKT integration is a highly complex phenomenon in business, especially considering the performance criteria, the variety of resources, and the intensity of resources devoted to the NPD process.

The DASO™ Model

The DASO™ NPD Model elaborates the R&D/MKT Integration, as it is associated with two basic pillars: Marketing Intelligence (Mi) and Innovation Excellence (Iε).

Marketing intelligence (Mi) is a process by which information is acquired and analyzed in order to:

    1. Understand market opportunities
    2. Identify current and future needs
    3. Assess market penetration strategy, development metrics and KPIs
    4. Evaluate preferences, attitudes and behavior for both markets and customers
    5. Assess changes in business environment that may affect markets’ size & structure in future
    6. Draw the correct platform in order to create & satisfy customers’ needs profitably

Innovation Excellence (Iε) is process devising solutions that address unmet customer needs and it is deployed on 6 consecutive stages

    1. Idea Generation and Mobilization
    2. Advocacy and Screening
    3. Experimentation
    4. Commercialization
    5. Dissemination
    6. Implementation

Why DASO™ Integration Proccess

Because

    1. We provide the implementation platform on which we bring together R&D and MKT, inspire them to work more closely, to think radically and out of the box and start generating new ideas with significant added value. Company values, culture to strategy gap and undiscovered competitive advantage sources are always highlighted, in order to keep the NPD process plan, on track!
    2. We thoroughly supervise the whole process, we manage frequent brainstorming and decision-making meetings while we further substantiate on policies, procedures, processes and key issues that unleash synergies and cost savings, as well as cross check and communication strategies.
    3. We successfully deliver a matter of Mindset that turns ideas into solutions that add value to customers and premium equity returns to the shareholders.

Innovation originates in the ability to think radically and to be able to connect elements, seemingly unrelated to each other, coming from different sectors and disciplines, in order to generate New Ideas with significant Added Value.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *