R&D/Marketing Integration για Επιτυχείς NPD Επιδόσεις

Παρά την αυξανόμενη υλοποίηση της διαχείρισης έργων στις επιχειρήσεις, παρατηρείται συνήθως ένα χαμηλό ποσοστό επιτυχίας μεταξύ αυτών των έργων. Το 85% των έργων καταναλωτικών προϊόντων αποτυγχάνει και μόνο λιγότερο από το 10% ολοκληρώνεται εγκαίρως και εντός προϋπολογισμού.

Με ένα τόσο χαμηλό ποσοστό επιτυχίας και τον αυξανόμενο ρυθμό οργανωτικής αλλαγής και περιβαλλοντικής αβεβαιότητας, απαιτείται μία ενδελεχής διαχείριση των καθοριστικών παραγόντων απόδοσης έργων, κυρίως των έργων NPD.

Υπάρχουν πλέον σαφείς ενδείξεις ότι η Οργανωτική Κουλτούρα της επιχείρησης παίζει σημαντικό ρόλο στα προγράμματα NPD. Το Επίπεδο Ωριμότητας και το χάσμα Κουλτούρας-Στρατηγικής στοιχειοθετούν τη πλατφόρμα επιτυχίας NPD, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά τους, υιοθετούν την καινοτομία ως κυρίαρχη στρατηγική απόκτησης κερδών, κεφαλαιοποιούν τις εταιρικές τους αξίες και να δημιουργούν προστιθέμενη αξία στους μετόχους.

 R&D/Marketing Integration

Στο σημερινό ταραγμένο περιβάλλον, τα τμήματα R&D δύσκολα μπορούν να υποστηρίξουν και να διασφαλίσουν την   επίτευξη των έργων NPD που θα ενισχύσουν την επιχειρηματική απόδοση. Η Συνεργατική Ενσωμάτωση R&D/MKT διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία των έργων NPD

Συνεργατική Ενσωμάτωση προϋποθέτει κατάργηση των στεγανών, κοινή χρήση στοιχείων αγοράς και τεχνικών πληροφοριών καθώς επίσης και απόλυτη εφαρμογή διαδικασιών R&D και MKT.

  • To MKT παρέχει ολοκληρωμένες πληροφορίες για τους πελάτες και την αγορά.
  • To R&D εξελίσσει δεξιότητες και αναπτύσσει νέα προϊόντα με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η ανταλλαγή πληροφοριών και ο υψηλός βαθμός εμπιστοσύνης, βοηθούν τις επιχειρήσεις να λάβουν μια καλύτερη στρατηγική απόφαση. Το στελεχιακό δυναμικό των δύο τμημάτων συνεργάζεται στενά και αρμονικά για να αναπτύξει νέες ιδέες και να συνεχίσει να παράγει πιο αποτελεσματικές, πιο ευέλικτες, πιο βιώσιμες και καλύτερες προτάσεις προστιθέμενης αξίας!

Ένας υψηλός βαθμός συνεργατικής ενσωμάτωσης θα βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και τις προδιαγραφές, θα συντομεύσει τον κύκλο ανάπτυξης νέων προϊόντων και θα επιταχύνει την καινοτομία.

Η Διαδικασία

Η Συνεργατική Ενσωμάτωση (ΣΕ) R&D/MKT περιλαμβάνει μια σχέση 3Cs: Communication, Collaboration and Cooperation.

Επικοινωνία (Communication)

    • Μάρκετινγκ και R&D μοιράζονται ενημερωμένες πληροφορίες αγοράς. Το R&D μπορεί να κατανοήσει τις ανάγκες της αγοράς στη νέα ανάπτυξη προϊόντων.
    • Η αποτελεσματική ανταλλαγή πληροφοριών ενισχύει το Σχέδιο Μάρκετινγκ και μειώνει τους κινδύνους απόρριψης του.
    • Το Μάρκετινγκ μπορεί πλέον να κατανοήσει τις τελευταίες τεχνολογικές πληροφορίες και να βοηθήσει την επιχείρηση στην αναζήτηση και νέων σημείων ανάπτυξης.

Συνεργασία (Collaboration)

    • Απρόσκοπτη συνεργασίας στις διαδικασία NPD. Το R&D κινείται γρήγορα, βελτιώνει την ποιότητα των προϊόντων και να συντομεύει τη διαδικασία ανάπτυξης.
    • Χωρίς συμμετοχή MKT οι επιχειρήσεις παράγουν προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς. Αυτό οδηγεί σε σπατάλη πόρων και απώλεια ευκαιριών.
    • Το R&D παρέχει σημαντική βοήθεια και συνεισφέρει στην ανάπτυξη προγραμμάτων μάρκετινγκ που ευθυγραμμίζονται με τα χαρακτηριστικά του νέου προϊόντος.

Συνέργεια (Cooperation)

    • Η επικοινωνία μεταξύ των μελών δημιουργεί προόδους που διευκολύνουν την επεξεργασία και τη διατήρηση μιας πολύ καλής σχέσης.
    • Αυτό οδηγεί σε καλύτερη κατανόηση της άποψης του άλλου και της λογικής πίσω από τις θέσεις για διαφορετικές αποφάσεις.
    • Αποτρέπει επίσης τη σύγκρουση μεταξύ R&D – MKT , βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του NPD και ολοκληρώνει την ομαδική εργασία.

R&D/MKT Integration είναι ένα πολύ περίπλοκο φαινόμενο στις επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια απόδοσης, την ποικιλία και την ένταση των πόρων που αφιερώνονται στη διαδικασία NPD.

 Το μοντέλο DASO™

Το μοντέλο DASO ™ NPD διαχειρίζεται το R&D/MKT Integration, καθώς σχετίζεται με δύο βασικούς πυλώνες:  Marketing Intelligence (Mi) και Innovation Excellence (Iε).

Marketing Intelligence (Mi) είναι η διαδικασία με την οποία οι πληροφορίες αποκτώνται και αναλύονται προκειμένου:

    1. Να κατανοηθούν οι ευκαιρίες της αγοράς
    2. Να προσδιοριστούν τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες
    3. Να αξιολογηθούν η Στρατηγική Διείσδυσης, οι μετρήσεις ανάπτυξης και τα KPIs
    4. Να αξιολογηθούν προτιμήσεις, στάσεις & συμπεριφορά αγορών και πελατών
    5. Να εντοπιστούν και αξιολογηθούν οι αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον που ενδέχεται να επηρεάσουν το μέγεθος και τη διάρθρωση των αγορών στο μέλλον
    6. Να σχεδιαστεί η Πλατφόρμα Διαχείρισης που θα δημιουργεί και ικανοποιεί πελατειακές ανάγκες με επικερδή τρόπο

Innovation Excellence (Iε) είναι η μεθοδολογία ανάπτυξης λύσεων που καλύπτουν τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των πελατών και αναπτύσσεται σε 6 συνεχόμενα στάδια

    1. Δημιουργία Ιδεών και Κινητοποίηση
    2. Συνηγορία και Έλεγχος
    3. Πειραματισμός
    4. Εμπορευματοποίηση
    5. Διάδοση
    6. Εφαρμογή

 Γιατί το Μοντέλο DASO™

Επειδή

  1. Διαμορφώνουμε την πλατφόρμα υλοποίησης, συντονίζουμε το στελεχιακό δυναμικό R&D και MKT, τους εμπνέουμε να εργαστούν πιο στενά, να σκέφτονται ριζοσπαστικά και “out of the box” και να αρχίσουν να δημιουργούν νέες ιδέες με σημαντική προστιθέμενη αξία. Οι εταιρικές αξίες, το χάσμα κουλτούρας-στρατηγικής και οι ανεξερεύνητες πηγές ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων επισημαίνονται πάντα, προκειμένου να διατηρηθεί το σχέδιο διαδικασίας NPD σε καλό δρόμο!
  2. Παρακολουθούμε και ελέγχουμε διεξοδικά ολόκληρη τη διαδικασία, διαχειριζόμαστε συχνές συνεδριάσεις ανταλλαγής ιδεών και λήψης αποφάσεων, ενώ τεκμηριώνουμε περαιτέρω τις πολιτικές, τις διεργασίες, τις διαδικασίες και τα βασικά ζητήματα που απελευθερώνουν συνέργειες & εξοικονόμηση κόστους, καθώς και στρατηγικές διασταύρωσης και επικοινωνίας.
  3. Διαμορφώνουμε και παραδίδουμε με επιτυχία ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο Νοοτροπίας Αλλαγής που μετατρέπει ιδέες σε λύσεις οι οποίες προσθέτουν αξία στους πελάτες και προστιθέμενη αξία στους μετόχους.

Η καινοτομία πηγάζει από την ικανότητα να σκέφτεται κανείς ριζοσπαστικά και να μπορεί να συνδέει στοιχεία, φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους, τα οποία προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και χώρους για να δημιουργεί νέες ιδέες με σημαντική Προστιθέμενη Αξία.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *