Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ: Ένα Χρήσιμο Εργαλείο Ανάπτυξης

Η Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ είναι μια ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, μέσω της οποίας δεδομένα τόσο της αγοράς όσο και της εταιρείας αναλύονται και μεταφράζονται σε ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια και με τη βοήθεια μεθοδολογιών CRM, μετατρέπονται σε ΑΞΙΑ, συγκλίνοντας τις Πελατειακές με τις Εταιρικές ανάγκες.

Το Αναθεωρημένο Μοντέλο, διευκολύνει την αποτύπωση των χαρακτηριστικών της αγοράς και των προτιμήσεων των πελατών/καταναλωτών, ενισχύοντας έτσι τη δυναμική σας για έγκαιρη διείσδυση και διεκδίκηση ενός καλύτερου μεριδίου αφοράς.

Ως ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, απαιτεί την εφαρμογή ενός Ολοκληρωμένου Μοντέλου,  βάσει του οποίου Σχεδιάζουμε, Προϋπολογίζουμε, Εφαρμόζουμε, Αξιολογούμε και Διορθώνουμε δεδομένα και παραμέτρους, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την Επίτευξη των Στόχων.

Το Αναθεωρημένο Μοντέλο μας, έχει διαμορφωθεί σε 4 άξονες:

  1. Ελαχιστοποίηση Αποκλίσεων και Ευθυγράμμιση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, πάνω στις εταιρικές απαιτήσεις και προσδοκίες.
  2. Ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ευθυγράμμιση με τις Ευκαιρίες στην αγορά, προκειμένου να πετύχουμε ξεκάθαρο Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα.
  3. Μετατόπιση Στρατηγικής από τη Διαχείριση Προϊόντων στη Διαχείριση Πελατών.
  4. Αναθεώρηση του Μάρκετινγκ DNA για τη συν-δημιουργία εμπειριών και την καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες/καταναλωτές.

Η ολοκληρωμένη εφαρμογή του, οδηγεί σε ένα πλαίσιο 4 σημαντικών παραδοτέων:

  1. Sales Audit – Δομή Πωλήσεων, Τρόπος Λειτουργίας, Διαδικασίες και Εργαλεία, Παραδοτέες Αναφορές και Αποτελεσματικότητα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων.
  2. Marketing Audit – Δομή Μάρκετινγκ, Διαδικασίες, Καθήκοντα, Εργαλεία, Παραδοτέες Αναφορές, Μέτρηση και Αξιολόγηση Προωθητικών Ενεργειών, “Μηντιακών” Δραστηριοτήτων και Επενδύσεων Μάρκετινγκ (ROMI).
  3. Οικονομετρική ανάλυση πωλήσεων και Ανταπόδοση Ενεργειών – Αναλύσεις Κερδών/Ζημιών και Περιθωρίων Κέρδους/Ζημίας ανά κατηγορία/κωδικό, Αποδόσεις προσφορών σε συνάρτηση με τα εκτιμώμενα μερίδια αγοράς και τον ανταγωνισμό και Επαναπροσδιορισμός Στόχων για την επίτευξη Μετρήσιμου Ανταποδοτικού Οφέλους.
  4. Brand Audit και Επαναπροσδιορισμός Στρατηγικής επικοινωνίας.

Το μοντέλο νοημοσύνης πωλήσεων και μάρκετινγκ διατίθεται και μέσω της Εκπαιδευτικής Ακαδημίας.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sales and Marketing Intelligence: A Useful Development Tool

Sales and Marketing Intelligence (SMI) is a PROCESS through which both market and company data are analyzed and translated into vital information. This information is then, with the help of CRM methodologies, transformed into VALUE, converging Customer and Company needs.

The Revised Model makes it easier to capture market characteristics and customer/consumer preferences, thus enhancing your potential for early penetration and claiming a better market share.

As a PROCESS, it requires the implementation of an Integrated Model, based on which we Plan, Budget, Implement, Evaluate and Correct data and parameters, so as to ensure the achievement of the Goals.

Our SMI Model is structured on 4 axes:

  1. Minimize Deviations and Align Sales & Marketing, to corporate requirements and expectations.
  2. Develop Executives’ Skills and Align them with Market Opportunities, in order to achieve a clear Competitive Advantage.
  3. Shift Strategy from Product to Customer Management.
  4. Review Marketing DNA, to co-create experiences and build long-term relationships with customers.

The SMI Model’s integrated implementation, leads to a framework of 4 important deliverables:

  1. Sales Audit – Sales Structure, Operations, Processes and Tools, Deliverable Reports and Customer Relationship Management Effectiveness.
  2. Marketing Audit – Marketing Structure, Processes, Tasks, Tools, Deliverables, Measurement and Evaluation of Promotional Activities, Marketing Activities and Investments (ROMI).
  3. Econometric Sales and ROI Analyses – P&L Analysis, Margins by Category/SKU, Discount Performance in relation to Market Shares, Competitive Positioning and Redefining Goals to achieve Measurable Return Benefit.
  4. Brand Audit and Redefinition of Communication Strategy.

The SMI Model is also available through our Training Academy.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *