Το μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων είναι μία πλατφόρμα διεργασιών και ενεργειών, που βοηθά τις επιχειρήσεις στην έγκαιρη και έγκυρη διάγνωση, δημιουργία και ικανοποίηση καταναλωτικών αναγκών με επικερδή τρόπο. Είναι η σύγκλιση καταναλωτικών και εταιρικών αναγκών, μέσα από μία win-win σχέση, η οποία ξεκινά από το χωράφι και καταλήγει στο πιάτο του καταναλωτή.
Χρησιμοποιείται στο σύνολο της “βιομηχανίας αγροτικών προϊόντων”, συμπεριλαμβανομένων των μικρών γεωργικών εκμεταλλεύσεων, των εταιρικών αγροκτημάτων και των συνεταιρισμών, των συσκευαστών, των διανομέων, των επιστημονικών φορέων, των κατασκευαστών αγροτικού εξοπλισμού, των εταιρειών φυτοφαρμάκων και γενετικών βελτιώσεων για τις καλλιέργειες και το ζωικό κεφάλαιο και των κρατικών ή μη υπηρεσιών που παρακολουθούν, ελέγχουν και πιστοποιούν το συνολικό φάσμα της γεωργοκτηνοτροφικής πρακτικής.
Το μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων είναι απαραίτητο σήμερα, γιατί:
- Τα γεωργικά προϊόντα είναι ευπαθή και ως εκ τούτου, μια αποτυχία να πωληθούν στην ώρα τους οδηγεί σε χαμένη συγκομιδή. Η χαμένη συγκομιδή αντιπροσωπεύει σημαντικό κόστος γης, νερού, λιπασμάτων, εργασίας, αποθήκευσης και κανένα ανταποδοτικό εισόδημα.
- Οι τιμές των γεωργικών προϊόντων είναι ιδιαίτερα μεταβλητές και επηρεάζονται από τις αλλαγές του καιρού και τη συγκομιδή σε διάφορα μέρη του πλανήτη.
- Οι διαφορετικές μέθοδοι παραγωγής και η ιδιαιτερότητα σημαίνουν ότι όλα τα τρόφιμα δεν είναι το ίδιο, αλλά η πληροφορία αυτή έχει νόημα μόνον εάν ο καταναλωτής γνωρίζει γι ‘αυτό.
Η Ελλάδα είναι ένας αγροτοπαραγωγικός παράδεισος, όχι μόνο από άποψη μιας μοναδικής και ανυπέρβλητης ποικιλομορφίας, αλλά κυρίως από την ανώτερη ποιοτική οδό που χαρακτηρίζει το νέο, το μοναδικό και το αυθεντικό.
Όταν αυτό συνδυάζεται με το σωστό μάρκετινγκ – στη βάση μιας καλά θεμελιωμένης στρατηγικής εξωστρέφειας και κάτω από το πρίσμα ενός δυναμικού branding – μπορούμε να υπερβούμε εαυτόν και να διαθέσουμε τα μοναδικά προϊόντα μας στις καλύτερες και απαιτητικότερες διεθνείς αγορές, σε ανταποδοτικές τιμές.
H DASO βοηθά τους πελάτες να διεκδικήσουν μια ισχυρή και κερδοφόρα θέση στην αγορά
Δείτε ΕΔΩ την παρουσίαση “Branding & Marketing Γεωργικών Προϊόντων” που παρουσιάστηκε στην 1η Συνάντηση Νέων Αγροτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.