Νέα

Ελληνική Αγελαδοτροφία – Μια γραφιστική ανάλυση

Δείτε ΕΔΩ τη γραφιστική ανάλυση για την Ελληνική Αγελαδοτροφία, το παρόν και το μέλλον της. Η Ελληνική παραγωγή γάλακτος καλύπτει μόνο το 46% των ελληνικών αναγκών. Το υπόλοιπο 54% εισάγεται από την ΕΕ. Κατά τη διάρκεια ισχύος των ποσοστώσεων, η… Read more

Αγορά Γαλακτοκομικών 2015-2025

Μία μακροοικονομική ανάλυση Η ανάπτυξη της αγοράς των γαλακτοκομικών αναμένεται να επιβραδυνθεί τις επόμενες δεκαετίες, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ενώ η αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων στην ΕΕ και οι εισαγωγές γάλακτος θα αυξηθούν κατά 2,4% ετησίως έως το… Read more

Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ: μία νέα προσέγγιση

Η νοημοσύνη πωλήσεων και μάρκετινγκ είναι μια διαδικασία η οποία αναλύει δεδομένα τόσο της αγοράς όσο και της εταιρείας και τα μεταφράζει σε ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια, και με τη βοήθεια μεθοδολογιών CRM, μετατρέπονται σε αξία,… Read more

Το φαινόμενο Ελληνικό Γιαούρτι

Για σχεδόν μια δεκαετία, το ελληνικό και το “ελληνικού στυλ” γιαούρτι υπήρξε η κινητήρια δύναμη πίσω από την ανάπτυξη της κατηγορίας στη διεθνή αγορά. Με κορυφαίους παίκτες μεταξύ των άλλων τις εταιρείες Chobani, Danone, ΦΑΓΕ και Yoplait, η αγορά αναπτύχθηκε… Read more

Νοημοσύνη Μάρκετινγκ (Mi)

Στο σημερινό έντονα ταραγμένο περιβάλλον με τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και την διαρκώς επιδεινούμενη ύφεση, όλες οι διεργασίες μάρκετινγκ για να καταστούν ανταποδοτικές, πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένα μοντέλα νοημοσύνης μάρκετινγκ. Η νοημοσύνη μάρκετινγκ ή marketing intelligence (Mi) είναι μία διαδικασία,… Read more

Το μάρκετινγκ και η ύφεση στην Ελλάδα

Η οικονομική κρίση και η συνεχιζόμενη ύφεση έχουν ήδη αλλάξει και συνεχίζουν να αλλάζουν τις συνήθειες και τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η διαρκώς μειούμενη καταναλωτική δαπάνη έχει διαφοροποιήσει τις αγοραστικές συμπεριφορές και προτεραιότητες, κυρίως πάνω στα εξής: Το μάρκετινγκ της… Read more

Μάρκετινγκ σε ταραγμένο περιβάλλον

Για να δημιουργεί και να ικανοποιεί πελατειακές ανάγκες με επικερδή τρόπο στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό και ταραγμένο περιβάλλον, το μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθεί διαδικασίες στρατηγικής επιχειρησιακής μονάδας. Διαφορετικά, το μάρκετινγκ εκλαμβάνεται ως δαπάνη πολυτελείας και αποτελεί κάθε φορά τον πρώτο… Read more

Η νέα μας ιστοσελίδα!

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι η νέα μας ιστοσελίδα daso.gr είναι πλέον γεγονός! Έχουμε νέα εμφάνιση και εμπλουτισμένο περιεχόμενο. Η νέα ιστοσελίδα DASO είναι δίγλωσση και σχεδιασμένη για όλους τους τύπους συσκευών. Τώρα μας διαβάζετε από παντού!… Read more

Πρωτοβουλίες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων

Σχεδόν 1,3 δισεκατομμύρια τόνοι τροφής καταλήγουν κάθε χρόνο στα σκουπίδια, παρότι θα μπορούσαν να καταναλωθούν. Την ίδια στιγμή, 868 εκατομμύρια πολίτες υποφέρουν από ασιτία. Η ποσότητα των τροφίμων που καταλήγει στα σκουπίδια θα μπορούσε να καλύψει 4 φορές τις ανάγκες… Read more

Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η κλιματική αλλαγή απειλεί τις ήδη λεπτές ισορροπίες του πλανήτη. Η σχέση μας με το περιβάλλον δεν μπορεί να είναι μόνο θέμα κοινωνικό ή πολιτιστικό που αντιμετωπίζεται περιστασιακά. Το θέμα του περιβάλλοντος είναι πρωτίστως πολιτικό. Έχουμε… Read more