Νέα

Αποτύπωμα μάρκας FMCGs

Το Αποτύπωμα Μάρκας (Brand Footprint) είναι μία κατάταξη που αποκαλύπτει το πώς οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αγοράζουν μάρκες Ταχυκίνητων Καταναλωτικών Προϊόντων (FMCG), καθώς επίσης και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για τις μάρκες, προκειμένου να αυξήσουν το αποτύπωμα τους.… Read more

Οι 10 κορυφαίες ελληνικές FMCG μάρκες το 2014

Οι 10 κορυφαίες ελληνικές FMCG Μάρκες το 2014 Αναλυτικά αποτελέσματα: Brand Footprint GREECE 2014 Brand Footprint GREECE CRP GROWTH 2014 Brand Footprint GREECE FREQUENCY 2014 Brand Footprint GREECE PENETRATION 2014 Πηγή: Brand Footprint 2015, Kantar Worldpanel… Read more

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Αλλάζει ο χάρτης των Σουπερμάρκετ στην Ελλάδα, καθώς αρκετοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως τη συμφωνία εξαγοράς της ελληνικής δραστηριότητας της Βερόπουλος από τη Σκλαβενίτης, αναμένεται να ακολουθήσει και δεύτερο κύμα συγκέντρωσης. Οι νέες συμφωνίες γίνονται με τις ευλογίες των… Read more

Στρατηγική Σκέψη

Η εκπόνηση Στρατηγικής στις επιχειρήσεις δεν θα μπορούσε ποτέ να ήταν πιο προκλητική ή περισσότερο σημαντική, από ότι στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον μέσα από το οποίο οι εταιρικές στρατηγικές πρέπει να ξεπερνούν αυτά που μέχρι χθες γνωρίζαμε ως όρια. Εταιρική… Read more

Αλλαγή σε περιόδους κρίσης

Η αλλαγή στις επιχειρήσεις —σε περιόδους κρίσης— είναι όπως η επανάσταση. Δεν προαναγγέλλεται και δεν προμηνύεται. Σχεδιάζεται και δρομολογείται. Εάν και εφόσον χρειαστεί, διορθώνεται στην πορεία. Το Πλάνο Υλοποίησης της αλλαγής, ακολουθεί ξεκάθαρους και συμφωνημένους κανόνες, πάνω στους οποίους συντάσσονται… Read more

Αποτελεσματικές Συσκέψεις

5+1 P’s για Αποτελεσματικές Συσκέψεις Purpose/Σκοπός: Έχετε πάντα μία καλή αιτία πριν από κάθε σύσκεψη. People/Άνθρωποι: Διασφαλίστε ότι οι κατάλληλοι άνθρωποι, που καταλαβαίνουν το θέμα και μπορούν να συνεισφέρουν, έχουν προσκληθεί στη σύσκεψη. Planning/Σχεδιασμός: Διαμορφώστε την Ατζέντα με ρήματα που… Read more

Εταιρική ταυτότητα

Καθώς οι εταιρείες αλλάζουν και μεγαλώνουν – αγοράζουν άλλες, εκχωρούν, συγκεντρώνουν, αποκεντρώνουν, μεταβαίνουν από απλά σε πιο σύνθετα προϊόντα – συνεχώς αναζητούν μηχανισμούς που θα τις κρατήσουν ενωμένες για να μπορούν να εκφράζουν σε όλους αυτούς με τους οποίους ασχολούνται,… Read more

Biofach 2012

Πάνω από 40,000 εμπορικοί επισκέπτες από 130 χώρες επισκέφθηκαν τη μεγαλύτερη έκθεση Βιολογικών Προϊόντων Biofach/Vivaness 2012 στην οποία 2,420 εκθέτες παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εκτός της Γερμανίας, η Αυστρία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Γαλλία συμπλήρωσαν… Read more

And the winner is… Greece

Η Ελλάδα κατέκτησε το Χρυσό Μετάλλιο στο φετινό ευρωπαϊκό διαγωνισμό «Ecotrophelia» στην Anuga 2011, παρουσιάζοντας ένα καινοτόμο παριζάκι από θαλασσινά, που ονομάζεται “Da Vero”, το οποίο επινοήθηκε, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από μία ομάδα φοιτητών του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων και του… Read more

Πώς να ξεκινήσετε ένα κίνημα

Με τη βοήθεια οπτικού υλικού που εκπλήσει, ο Ντέρεκ Σίβερς εξηγεί πώς ξεκινούν στην πραγματικότητα τα κινήματα. (Βοηθητικό στοιχείο: Χρειάζονται δύο). Κάντε κλικ εδώ, για να απολαύσετε το πως να ξεκινήσετε ένα κίνημα. Μπορείτε να ρυθμίσετε και τους υπότιτλους, κάτω… Read more