Νέα

Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων

Το μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων είναι μία πλατφόρμα διεργασιών και ενεργειών, που βοηθά τις επιχειρήσεις στην έγκαιρη και έγκυρη διάγνωση, δημιουργία και ικανοποίηση καταναλωτικών αναγκών με επικερδή τρόπο. Είναι η σύγκλιση καταναλωτικών και εταιρικών αναγκών, μέσα από μία win-win σχέση, η… Read more

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2016

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1972 και τιμάται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, για να θυμίζει σε όλους την προστιθέμενη αξία για την ανθρωπότητα και το μέλλον του πλανήτη, που εκφράζεται μέσα από τη Διάσκεψη της… Read more

Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος

Η Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος (World Milk Day) γιορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Ιουνίου με τη συμμετοχή όλο και περισσότερων χωρών και έχει ως στόχο την ανάδειξη των αξιών αυτής της πολυσήμαντης τροφής, όπως: τη φυσική της προέλευση, τη θρεπτικότητα της,… Read more

Αποτύπωμα Μάρκας (Brand Footprint)

Σε κάθε αγορά ενός προϊόντος, υπάρχει ένα σημείο απόφασης. Αυτό είναι το σημείο κατά το οποίο ο αγοραστής αποφασίζει να αγοράσει ένα εμπορικό σήμα αντί κάποιου άλλου. Το Αποτύπωμα Μάρκας καταδεικνύει τις μάρκες που κερδίζουν τη στιγμή της αλήθειας Αυτό… Read more

Αποτύπωμα μάρκας FMCGs – Σύγκριση 2015 Vs 2014

Η συγκριτική αξιολόγηση 2015 Vs 2014 των κορυφαίων FMCG Μαρκών στην Ελλάδα, αποτυπώνεται ΕΔΩ… Read more

Αποτύπωμα Μάρκας των 20 κορυφαίων ελληνικών μαρκών Food & Beverage

Για το αποτύπωμα μάρκας 2015 των 20 κορυφαίων ελληνικών μαρκών FOOD, πατήστε ΕΔΩ Για το αποτύπωμα μάρκας 2015 των 20 κορυφαίων ελληνικών μαρκών BEVERAGES, πατήστε ΕΔΩ… Read more

Οι 50 κορυφαίες ελληνικές FMCG μάρκες

Ο Πίνακας με τις 50 κορυφαίες ελληνικές FMCG μάρκες το 2015 απεικονίζεται ΕΔΩ  … Read more

The Coach Leader

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η “From Change Management to Leadership” Σας προσκαλούμε να γνωρίσετε τον Coach Ηγέτη στις 21 Μαΐου 2016 στις 6:00 μμ στο Money Show, Hyatt Regency, Αίθουσα Επίδαυρος, Θεσσαλονίκη. Θα σας μυήσουμε στην… Read more

Οι διδάκτορες στην Ελλάδα: σταδιοδρομία και κινητικότητα

Η έκδοση «Οι διδάκτορες στην Ελλάδα: σταδιοδρομία και κινητικότητα» παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της έρευνας του ΟΟΣΑ «International Survey on Careers of Doctorate Holders-CDH», με στόχο την καταγραφή… Read more

Πριν το χειροκρότημα κοστίσει ακριβά

Σε εποχές έντονου ανταγωνισμού, με ολοένα και μικρότερους προϋπολογισμούς στο κυνήγι μεριδίου, μέσα σε μία συρρικνωμένη ή στην καλύτερη περίπτωση στάσιμη αγορά, δεν νοείται εταιρική ενέργεια που να μην περνά ενδελεχή αξιολόγηση πριν την εφαρμογή της. Η ρήση του John… Read more