Οι λειτουργίες διαχείρισης είναι μια πραγματικά δια-λειτουργική και παγκόσμια διαδικασία. Η διαχείριση των δράσεων αφορά τη διαχείριση των ροών προϊόντων, χρηματοοικονομικών, πληροφοριών και ανθρώπινου δυναμικού σε όλη την αλυσίδα αξίας. Ως εκ τούτου, η διοίκηση λειτουργιών είναι η βασική μηχανή της εταιρείας, επικεντρώνεται στη δημιουργία και την παροχή αξίας, και τις διασυνδέσεις με το μάρκετινγκ, τη χρηματοδότηση, την τεχνολογία, το ανθρώπινο δυναμικό και τις προμήθειες.
Περισσότερο από μια συνάρτηση, η διοίκηση λειτουργιών είναι ένας τρόπος σκέψης. Οι δράσεις που προσανατολίζονται προς τη βελτίωση των διαδικασιών, προκειμένου να κάνουν τους πελάτες πιο ευτυχισμένους με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα με χαμηλότερο κόστος, καλύτερη ποιότητα και σε λιγότερο χρόνο. Οι λειτουργίες που ευθυγραμμίζονται στην αλυσίδας αξίας, βοηθούν στην υπέρβαση των καθιερωμένων και συνεισφέρουν στην αύξηση του μεγέθους της πίτας. Ορθολογικό μάνατζμεντ λειτουργιών προσφέρει ευκαιρίες επένδυσης στα σημαντικότερα μέρη της επιχείρησης με μείωση σπατάλης και καθιστώντας τις επιχειρήσεις πιο βιώσιμες με κάθε έννοια της λέξης.
Το χαρτοφυλάκιο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξερευνά τους σκοπούς και την ανάπτυξη της τεχνολογίας των Οδικών Χαρτών, για μια συστηματική χαρτογράφηση των πιθανών διαδρομών ανάπτυξης που απαιτούνται για τη βελτιστοποίηση των κύριων επιχειρησιακών λειτουργιών. Το πώς οι διαχειριστικές πράξεις που σχετίζονται με την τεχνολογία και το πως συνδέονται με τη στρατηγική, αναλύεται πλήρως κατά τη διάρκεια των διαδραστικών εργαστηρίων των προγραμμάτων.
Η αναλυτική εργαλειοθήκη των σεμιναρίων Διοίκησης Λειτουργιών περιλαμβάνει:
- Επιχειρηματική Μηχανική/Επανασχεδιασμός
- Επιχειρησιακός Σχεδιασμός
- Διαχείριση Έργων
- Παραγωγή & Διοίκηση Λειτουργιών
- Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας: Κερδοφορία μέσω Έξυπνων Λειτουργιών
- Διαχείριση Πελατοκεντρικών Διεργασιών: Front Office εναντίον Back Office
- Εφαρμογή του Μοντέλου 7-S McKinsey
- Διαχείριση χρόνου
- Ηγεσία εναντίον Διαχείρισης
- Διαχείριση Κρίσεων