News

Εταιρική ταυτότητα

Καθώς οι εταιρείες αλλάζουν και μεγαλώνουν – αγοράζουν άλλες, εκχωρούν, συγκεντρώνουν, αποκεντρώνουν, μεταβαίνουν από απλά σε πιο σύνθετα προϊόντα – συνεχώς αναζητούν μηχανισμούς που θα τις κρατήσουν ενωμένες για να μπορούν να εκφράζουν σε όλους αυτούς με τους οποίους ασχολούνται,… Read more

Biofach 2012

Πάνω από 40,000 εμπορικοί επισκέπτες από 130 χώρες επισκέφθηκαν τη μεγαλύτερη έκθεση Βιολογικών Προϊόντων Biofach/Vivaness 2012 στην οποία 2,420 εκθέτες παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εκτός της Γερμανίας, η Αυστρία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Γαλλία συμπλήρωσαν… Read more

And the winner is… Greece

Η Ελλάδα κατέκτησε το Χρυσό Μετάλλιο στο φετινό ευρωπαϊκό διαγωνισμό «Ecotrophelia» στην Anuga 2011, παρουσιάζοντας ένα καινοτόμο παριζάκι από θαλασσινά, που ονομάζεται “Da Vero”, το οποίο επινοήθηκε, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από μία ομάδα φοιτητών του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων και του… Read more

Πώς να ξεκινήσετε ένα κίνημα

Με τη βοήθεια οπτικού υλικού που εκπλήσει, ο Ντέρεκ Σίβερς εξηγεί πώς ξεκινούν στην πραγματικότητα τα κινήματα. (Βοηθητικό στοιχείο: Χρειάζονται δύο). Κάντε κλικ εδώ, για να απολαύσετε το πως να ξεκινήσετε ένα κίνημα. Μπορείτε να ρυθμίσετε και τους υπότιτλους, κάτω… Read more

Η Νέα Εποχή στα Συστήματα Αξιολόγησης της Απόδοσης

Η πολιτική της Αξιολόγησης της Απόδοσης των εργαζομένων πρέπει να είναι εναρμονισμένη με την Εταιρική Στρατηγική και τις Πολιτικές Προσωπικού, οι οποίες προωθούν την ανάπτυξη και εξέλιξή του. Κάθε εργαζόμενος είναι ένα ολοκληρωμένο άτομο με προσωπικότητα και χαρακτηριστικές ανθρώπινες ανάγκες… Read more

BIOLOGICA 2011

Βιολογική Γεωργία – Άξονες για την Ανάπτυξη και Διεύρυνση του Κλάδου Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 στις 17:00, Αίθουσα C, Συνεδριακό Κέντρο Ν. Γερμανός, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Συντονισμός Ημερίδας: Δρ Πέτρος Δασόπουλος, CEO/Business Strategist, DASO Business Performance Χαιρετισμοί: Δημήτρης Συμεωνίδης, Πρόεδρος του Δικτύου… Read more